vårruset :)

Såja, nu var det sprunget. Ja, det blev ju sprunget igår men har inte haft tid att blogga o sen idag har datorn krånglat igen...överraskad nä! Fattar inte vad problemet är men nu funkar den igen efter ytterliggare en återstållning :) Here I am!!! MItt mål var 25 min på vårruset som är 5 km och jag slog det i alla fall...yay! 24.15 blev tiden. Nöjd är jag MEN jag vet också nu i efterhand att jag hade nog kunnat trycka till lite till. MItt hjärta är helt klart starkare än mina ben för när jag kom i mål var jag knappt anfådd men det är benen som ska orka springa fortare för att få bättre tid.



Min andra löp lopps medalj :)
Albin har varit hemma idag också, dock har han inte haft någon direkt feber men han är väldigt snorigt, hostig och allmänt slö. Så jag blir hemma imorgon också och tur jag bestämt det för nu när han skulle lägga sig hade han 39 grader igen...SUCK!!! Får se hur det blir imorgon. Hemma är vi i alla fall!!!
Med tanke på min hemma vistelse så har jag lyckats sitta lite i trädgården för att lapa sol + att jag o barnen var ute hela eftermiddagen efter dagis och det resulterade i följande...



En fin röd färg...Fint va? Man ser alltid lite piggare och friskare ut med lite fin färg. Skönt! Imorgon ska det ju bli regn igen...trist men då kanske jag kan städa badrummen...hihihi!
Nu är det kväll, barnen sover, jag ska ta en dusch för att sedan ta mig en god kvällsfika...är hungrig. Trevlig kväll alla!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0