Twitter...



Ja, det här med Twitter...vad är det egentligen?! jag har dock registrerat mig men har inte riktigt blivit så haj på det. Tryck på pippin ovanför och registrera dig och följ mig. Jag heter @cj_twitt
Verkar dock som att man kan följa ALLA i hela världen som har Twitter...det innebär en o annan kändis också :) Hihihihi...kul :)

Idag då,ja, dagen har flytit på som vanligt och jag har sprungit alla mina trappor. Förkylningen sitter fortfarande kvar :( Har inte tränat på en vecka nu och abstinensen börjar komma krypande. Dock är jag oerhört trött, jobbet tar rätt mycket på krafterna men jag behöver ju bygga muskler också o denna veckan har Dennis jouren så blir lite ont om tid för träning.
Men men, jag kommer igen. Var så säker :)

Nu är det snart dags för läggning av Moa, sen blir det plugg hela kvällen. Snart är det sommarlov...snart!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0