Svåraste dagen i mitt liv :(

Igår var den dagen kommen som man som djurägare fasar för allra mest. Ska vi eller ska vi inte?! För oss blev det ska...Nisse hade så ont igår och bara stod upp, ville inte lägga sig, sätta sig eller röra sig. Han skrek av smärta vid vissa stunder och saker som han gjorde. Allt detta trots höga doser av starkt smärtstillande. Det var ohållbart för honom så igår kväll den 4 maj 20,30 fick han somna in och försvinna bort från all smärta.
Tråkigt nog så lämnade han inte bara smärtan utan även oss...han är så otroligt saknade och tomheten ekar här hemma. Det går inte beskriva med ord hur det känns i min kropp just nu, det är så många blandade känslor men mest av allt är jag ledsen och tätt därefter kommer lättnad. Lättnad över att Nisse inte behöver ha ont längre. Det är så det ska vara men trots den vetskapen så kan jag inte sluta gråta och tänka o känna :(



Han var verkligen världens bästa hund...är får jag väl säga för det kommer aldrig att finnas en hund som Nisse. Nisse är Nisse och han var så underbar. Älskade, älskade Nisse <3 Min Nisse!!
Hoppas du har det bra där du är nu, framför allt så har du inte ont längre. Vi saknar dig enormt och älskar dig mest!!! pussssssssssssar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0