Nu är jag på gång...

Ja, jag känner mig faktiskt duktig nu. Jag har pluggat VARJE kväll denna veckan sedan jag fick reda på att förra tentan inte gick vägen. Det var en chock för mig...Det ska INTE hända igen. Så nu kör jag hårt sista tiden av detta läsåret...tänk att jag gått i skolan ett helt år sen....woho!!
Jag är också duktig för att jag har jobbat denna veckan trots att jag mått skit. Men tänk vad en Ipren kan göra...det funkade i 3-4 timmar tills den började ta slut. Då var det dags för en ny :)  Nu är snart veckan slut och jag mår absolut inte sämre för att jag har jobbat...tvärtom tror jag, Med mitt rörliga jobb kan jag inte annat än må bra :)
Sen har vi då den här lille Albin...jag finner inte ord. Han är ALLT Moa inte är eller var när hon var liten. Suck!!! Vilket humör. Idag har han haft tre utbrott...1: napparna ska läggas undan när han vaknar. Skrek i ca 10 min och ville bara synas men inte får man röra honom. 2: Vi skulle hem från dagis...icke. Han stod o skrek utanför dagis dörren och ville absolut inte med hem. 3: Vi tog upp honom från badet och det fick vi inte. Han skrek genom torkning, smörjning, påklädning...ett litet uppehåll, dock med små protester när vi rensade öronen o klippte naglarna. Sen skrek han igen för han inte fick hålla tops behållaren och ville inte kasta dem använda topsen i heller. Han skrek o skrek o skrek och var allmänt förbannd...Det blev genast sängen och somnade säkert på studs. Är det meningen det ska vara så här?! Min lilla goding...grisa när vi äter kan han också...Det gjorde inte Moa i heller o hon kunde ha samma kläder i 2 dagar minst men jag är glad om Albins första outfit sitter på utan kladd en hel förmiddag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0