Jag är så kass.... :(

Fan fan fan!!! Jag klarade inte sista tentan :( *snyft* Visste att det låg på gränsen men inte 14 poäng under G. Det är ju en skam. Vad hände liksom?! Jag i nästan i chock o detta betyder att jag har en tenta kvar innan sommaren. Den 7/6 är det omtenta...Suck! + En inlämningsuppgift som ska vara inne den 4/6....hur ska nu detta gå?!
Åhhh...jag är så arg på mig själv. FAN!!!!!!



Annars då? Nä, inte mycket. Förkylningen sitter där den ska, även mitt halsont och mina svullna körtlar. Kändes bättre i morse men nu börjar det kännas illa igen. Snart dags för en Ipren...det är duner medicin det :) Tycker vi om!! Att man sen jobbar och rör på sig hela dagarna hjälper nog inte till läkeprocessen direkt.
Idag har Moa blivit hämtad av sin farmor på dagis så jag fick bara hämta Albin. Såååå himla tomt och sen kom hon inte hem förrän kl. 18... :( Som jag saknat henne. Jag fick istället ha en kläning och mammig Albin som inte ens ville låta mig duscha ifred. Har även bakat bullar...mums!. Tror jag i alla fall...jag har varken lukt eller smak kvar...fattar inte varför jag tappar det dirket när jag blir förkyld...Kan inte med ord beskriva hur tråkigt det är att inte kunna lukta nybakat eller smaka maten eller bullarna etc. SUCK!!! *lite ledsen*
Nu ska jag plugga...men det vi läser nu, Beskattning, är sjukt tråkigt. Shit....måste ta mig i kragen....
Ps. Nisseman, du är i mina tankar HELA tiden....pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0