imon...då j*vlar :)

Woho!!!! Imon så smäller det...shit. Äntligen kommer dem till Malmö och jag pratar så klart om Backstreet Boys. Lovely :) Så jädrans kul det ska bli. Har sett dem alla gånger dem varit i sverige. Alla gånger har jag gått med min vän Camilla men denna gången sviker hon mig o dem :( Synd men istället blir det med min kusin och min syster som jag ska gå. Jag o Syrran ska också äta innan på Malmö Arena så det kommer bli en hel kväll...ska bli så förbaskat kul!!! Yay!!!



Nu är det godis shopping och lite slapp tid. Absolut inget kul väder att vara ute i...fruktansvärt kallt o blåsigt. Rena hösten och tänk...det är mitten på maj. Sjukt ju!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0