Idag för en vecka sedan..

Idag har världens bästa vovve, Nisse, befunnit sig i himmlen i en vecka. Hoppas han har det riktigt bra där uppe och att han funnit Semlan och att dem busar runt o brottas på molnen. Tänk vad tiden går och saknaden är fortfarande lika stor. Senast idag kom det tårar för det är så tomt. Det är hela tiden små saker som påminner mig om att han inte finns hos oss. Ex. som efter varje middag måste jag moppa golvet för barnen tappar/kastar ner mat och ingen Nisse som "dammsugar" upp det, det ringer på dörren och jag står givakt för att säga Tyst till Nisse men ingen Nisse som skäller. Eller om grannarnas hundar skäller....man är beredd hela tiden. Jobbigt med denna tyshet och tomhet :(
Lite bilder på min saknade älskling...



Våren 2007



Hösten 2007



En vanlig middagsvila i soffan....såååååå mysigt! Ja, som sagt jag SAKNAR!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Tiden går fort :(( Men vilka fina bilder du kagt upp :)

2012-05-11 @ 23:05:14
URL: http://www.fyraiiifamiljen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0