Funderingar...

Ja, dagen idag har varit blandad även så har vädert varit blandat. Lite regn, blåst och sol...inget maj väder direkt :( Så trött på det. Eftersom det tydligen är kristihimmelfärsdagen idag så tog jag o barnen (dennis har jouren) oss in till malmö i sällskap av Anna-Karin o Elin och besökte Jägerso och gentlemanna dagen. Trevligt men som sagt vädert kunde varit bättre. Vi blev bjudna på ett o annat (hade hoppats på mer...hahahah), Moa åkte karusell, vi åt korv med bröd, tittade på hästarna som körde travlopp och så klart...dagen höjd punkt för barnen SEAN BANAN....hahha...dem fick se honom live och det var toppen :)



I väntan bland alla andra....Elin, Moa o Albin :)
När vi sen kom hem så blev det lite slappning men de var inte så kul så vi drog ut mot konstgräs fotbollsplanen och sparkade lite boll....Det ska ju börjas i tid eller?!



Albin är jätte duktig på att sparka bollen framför sig hela tiden :) Kanske blir en sport för honom en vacker dag...
Nu är barnen lagda och summa sumarum så har denna lediga "röda" dag varit riktigt trevlig och kul och bra och allt annat. Imon är det jobb igen...och jag är galet trött just nu. Snark!
Vi får se hur det blir med bloggen framöver....barnen börjar bli så stora och dem är egna personer, egna individer med egna viljor. Vet inte om jag vill "hänga" ut dem så mycket på bloggen?!
Får se om det blir så att jag startar en ny blogg som handlar om MIG och där barnen så klart kommer nämnas men inte visas så mycket...får fundera lite till på det där :/
Trevlig kväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0