1 maj

Japp, ny månad...sista vår månaden. Hmmm...dock den första enligt vädert kanske...har mest varit höst väder fram tills nu :) Skönt att det börjar bli bättre. Med Albin är det också bättre. Har ställt alarm hela natten för att kolla till honom var tredje timme så hans feber inte stiger för högt. Först 22,30...då hade han över 39 grader, fick Ipren. Sen 01,30, ingen vidare hög feber så fick ingen febernedsättande. Ställde om klockan till 03,30 och då hade han 39,4, fick alvedon. Sen i morse vid halv 7 kollade jag honom o då var han inte så varm. Men när han sen vakande närmare halv 8 så hade han 39 grader igen. Fick Ipren...
Vi har trots allt varit ute o lekt på förmiddagen innan lunch. Efter lunchen fick Albin alvedon igen o nu sover han gott. Får se hur det står till när han vaknar.



Jag o Moa har varit ute så hon har fått cykla..hon är jätte duktig. Snart dags för en ny cykel, tror det kommer bli lättare för henne också. Nu kollar vi på film.
Jag ska surfa runt lite och se om jag kan hitta nåt kul :) Trevlig "söndag" 1 maj....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0