Vår lördag...

Ja, nu sitter vi här o myser i soffan framför en film...på andra sidan häcken heter den. Kul film! :) Vi har ätit hemmagjorda hamburgare till lunch o sen blev det sängen för Albin. Jag, Moa o Dennis smaskade på choklad som efterrätt...får väl leta upp mjölkfritt choklad till lille Albin så han också kan lördags godis äta med oss. Synd om honom :( Om en timme ska vi köra till pappa där det vankas fika...aldrig fel. Vi har bakat en kaka som heter misslyckad sockerkaka som är för underbart god...kan lägga om receptet ikväll. Riktigt god är den!!! O om jag känner min pappa rätt så är det en kaka i precis rätt smak för honom :) Hoppas den uppskattas...
Nu ska jag mysa lite till med Moa o sen blir det till att göra sig färdig...Hoppas er lördag är lika trevlig som min :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0