Vår fint...



Planteringen är gjord, nedanvåningen städad, 2 maskiner är tvättade, lunchen intagen och nu slappar vi. Jag tänkte att jag skulle ta o starta upp nästa kurs som är Redovisning 2, grundläggande bokslut men orka rinte riktigt. Får bli ikväll tror jag...nu har det gått en veckan sedan tentan så det är verkligen dags att ta tag i nya kursen...puh!
Men men, när Albin vaknar så blir det till att spendera eftermiddagen utomhus och tvätta utemöblerna, ta fram grillen osv. Solen har tittat fram också o det är så härligt. Blir så vårig...hahah. Vill köpa lite fler blommor o plantera på baksidan men får nog bli nästa helg..
Nu ska jag faktiskt ta mig en kopp kaffe och kanske hoppa ur mjukiskldäerna...eller inte, det är ju söndag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0