Väldigt dåligt....

Ja, nu har det verkligen varit torka på inlägg men förlåt. Det kan lätt bli lite ont om tid med 2 små barn, jobb o skola...puh!! Nu är det äntligen helg och imon lämnar vi barnen till mamma redan vid halv 10 tiden. Sen blir det hem och rensa förrådet för mig o dennis...låter de kul?! Nja, kanske inte men passa på när barnen inte springer runt benen :) Sen blir det väl till att ta det lite lugnt och på kvällen blir det fin middag för oss och bowling :) Woho!!! Ska bli riktigt kul så det ser vi framemot :) Och på söndag blir det sen SOVMORGON...wieeee! Kan sätta mitt liv (eller nästan) på att jag ändå kommer vakna tidigt. Men vad gör det, jag behöver i alla fall inte studsa upp på 2 röda för att springa ner o sätta på tvn...skämt å sido men jag kan ligga i sängen tills jag själv känner att jag är redo att gå upp. Gött!! Men först ta vi itu med fredag kvällen och den har jag precis inlett med att dumpa rumpan i soffan och satt skålen med popcorn bredvid mig. TRevlig kväll alla!!!



Dem ser något sura ut eller? Hahahha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0