Underbara dotter

Ja, nu har jag kommit hem från jobb och har stoppat i mig maten. Satt fint! :) Moa hade redan kommit i säng men ville så klart mysa med mamma innan hon somnade. Så klart hon får. Det är så härligt att komma uppför trappan o mötas av hennes underbara leende och armarna sträckta mot mig. Jag blir så glad. Fick en bamse kram o massa pussar av henne. Så himla härligt och det går inte beskriva hur det känns i kroppen när man möts av sådan kärlek.
Vi mös lite i hennes säng och hon berättade om dagen och sa att hon hade saknat mig :) Söta!! Sen gick jag ner och hon var ju tvungen att springa upp ett par gånger till grinden. INget mörkvärdigt men ändå. Hon skulle ta en bok ena gången och frågade om jag åt min mat.. gick in o la sig igen. Nästa gång hon kom ut sa hon " mama, jag ska be dig om en tjänst"...hahhaa, lät så kul. Sen somnade hon gott efter en kissning också...
Min älskade lilla Moa. Så underbar o så älskad o såååå saknade när jag jobbar...



Självklart älskar jag o saknar världens mest underbaraste son också när jag är på jobb. :) Mina älskade barn...ni är bäst!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0