Stor mysaren



Här har vi stormysaren idag. Nerbäddad i soffan efter frukosten. Skönt ser det väl ut? Hade gärna intagit liknande position hela dagen för jag känner mig ganska så sliten, trött och seg. Albin vaknade i natt vid tre och var ledsen, då vaknade Moa också (brukar hon aldrig göra) o följde med in i vår säng. Där inne trodde hon det var morgon och höll på i en timme..."mamma, kan vi inte gå ner nu", "jag kan inte sova", "mamma, är det dags nu?" Osv...suck, en hel timme som jag inte kunde somna på, det känns idag. Även för Moa ju + att hon vaknade vid halv 7 o skulle upp då och att hon gick o la sig senare än vanligt igår. Ni kan kansek själv lägga ihop dessa komponenter och dra sammas slutsats som jag: Hon är trött idag!
Så vad händer idag då? Inte mycket faktiskt. TÄnkte ta en vända till Ikea men vi får fundera på det lite till...det är söndag så det lär väl vara invaderat av en massa annat folk :)
Nu ska jag dock först ta upp barnen till badrummet för ett skumbad. Trevlig söndag alla!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0