Söndagsfix

Ja, som ni alla redan vet så hatar jag verkligen söndagar men det har blivit bättre...fråga mig inte varför?! Men det är ju bra eller?!
Dagen började tidigt, som vanligt :( Jag traskade upp och sällskapade med barnen..mysigt. Efter frukosten så sällskapade hela familjen ut på runda. Vi var ute i närmare 2 timmar. Moa cyklade o Albin åkte vagn. Det blev stopp på två lekplatser och mellanmål intogs ute i friska luften. Riktigt mysig morgon och jätte skönt väder ute :)





Efter rundan blev det bad för barnen och allmän söndags göra. Tvätt och så har jag lagt upp ett klädpaket på Tradera med Albins gamla kläder. I eftermiddag blir det söndagsmiddag ute på Törringelund ihop med hela Dennis familj. Vi blir 15 stycken...trevligt och mumsfillibaba :) Jag ska äta som en häst...jag är hungrig redan. Hahha...Trevlig söndag alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0