Semestern bokad :)

Jajamen, nu var årets semester bokad. Som vanligt bär det av till Lalandia. Precis som övriga år blir det ihop med Dennis föräldrar. Dem kom förbi ikväll på fika o då passade vi även på att boka stugorna. Vi åker vecka 33 måndagen den 13 aug o kommer hem torsdagen den 16 aug. Precis lagom...en mån-tors resa :) Ska bli så härligt och Moa ser verklligen framemot det. Hon säger att vi ska spara våra pengar till Lalandia...gull. Albin kommer nog inte ihåg så mycket från i fjol men han älskade att bada då och kommer säkert att älska det ännu mer i år. Kommer bli kul :)



Annars i sommar så blir det lite små utflykter, skånes djurpark, Ven etc. Blir nog en underbar sommar, något att se framemot.
Ikväll är det ju en sån spännande o bra match på tv (läs med ironi) så Dennis är klistrad...själv är jag klistrad i skolböckerna. Dock en enorm huvudvärk så lite svårt att koncentrera mig :( Blir sängen snart tror jag.
Albin är frisk igen och har varit o härjat på dagis som vanligt, även Moa. En annan (jag) har då jobbat och slitit ;) cyklat i det fina vädert men ack så blåsigt :(
Nä...sängen kanske..JAAAAA!!!! God natt alla....



På Lalandia i fjol...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0