Ny dag, vad händer då?

Japp, nu har en ny dag börjat och eftersom vi ställde om klockan i helgen så är det ju mörkt nu igen på morgonen :( Trist, men o andra sidan så vet jag ju att det bara tar ett par dagar så är det ljust igen på morgonen. Mycket lättare att stiga upp ur sängen när det är ljust ute...allt sitter i huvudet. Som med allt annat, man kan styra rätt mycket med att bara tänka annorlunda.
Idag ska jag jobba delad tur så mitt första pass är mellan 7.15-10.30, sen kommer jag hem på min håla coh tänkte då ta mig en löprunda, bädda rent i vår säng och plugga...får se vad som hinns med. Börjar igen 14.15 och jobbar till 19.00...piss tider, ursäkta ordvalet.
Jag har pecis börjat dagen med en skål filmjölk med banan i....mums!  Moa är redan uppstigen och tittar på tecknat. Albin sover och Dennis är ute med Nisse. Nu blir det en borste på tanden och sen lite mys i soffan innan avfärd....trevlig tisdag på er!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0