Min lediga dag :)

Ja, idag har jag som sagt haft en ledig dag men det har nog varit den minst effektiva lediga dag jag har haft sedan jag började jobba :( För er andra låter kanske (en timmes plugg, putsat fönster i köket och möblerat om lite + städat i köket, tvättat två maskiner tvätt, tagit ett bad, varit ute på långpromenad på ca 2 timmar minst, hämtat o lämnat barnen + lekt o lagat mat) som mycket på en dag men för mig känns det mest som en mindre effektiv dag och ganska så rörig faktiskt :/ Under eftermiddagen så gjorde Albin en Moa och slog munnen i soffbordet så han spräckte läppen och det blödde mycket :( Stackare! Men inga tänder kom till skada som tur var..och han åt sin middag utan bekymmer så de var nog inte så farligt. Ser oftast värre ut än vad det är.
Nu är kvällen här och det är onsdag, lillördag och jag är galet sugen på chokald i alla dess former...kinapuffar, marabou, chokladkakor i olika utseenden och former...mmmm....kan ju drömma om dem i alla fall för i detta huset finns det inget sådant :( Trevlig kväll alla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0