Lite träning kanske...

ja, du...orkar jag dra mig ner på gymmet för ett pass rygg o bröst?! Hmmm...får fundera lite till. Sitter ganska så bra i soffan just men är ändå lite sugen på att träna. Vilket dilemma...hahhaa. Har faktiskt cyklat på jobb o sprungit i trappor så konditionen har redan fått sig en omgång idag.
Som vanligt på jobb idag så blev det inte som planerat. Hade en sådan bra tid idag, sådana dagar som jag just nu håller på att tvista om för att alltid få ha...jobbade 8-14,30. Perfekt. Inget stress på morgonen och man känner att det finns lite till av dagen när man slutat jobb. Fick jobbat den tiden också men när jag kom i morse så fick jag börja inne på företagscentert för min arbetskollega satt fast i tågtrafiken...så ändrade planer som vanligt. Slutade dock i tid..skönt.
När jag då kom hem så tog jag med mig Moa ut på lekan...fint väder så gäller att passa på o lapa sol, vet ju inte när det blir kass igen :)



                              

Albin har fortfarande feber så han o Dennis fick stanna hemma. Han behöver ju inte ut och aktivera sig mer än nödvändigt. Bättre han får vila, han sitter ändå aldrig still så rör på sig det gör han :)
Nu har jag bestämt mig...jag drar till gymmet. Trevlig kväll alla!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0