Lite nytt...

Ja, idag är det lördag och jag som skulle göra så mycket har inte gjort något av det :( JO, jag har fått tvättat en maskin tvätt men inte mer. Jag skulle städa barnens rum o bädda rent sängarna, städa ner och plantera blommor...ute o inne. Istället blev det barnloppisen i förmiddags, hittade inte så mycket faktiskt. Synd! Men med hem kom i alla fall en tiara till Moa (hon ska vara prinsessa), ett par gympa skor till henne som ska stå på dagis (oanvända), ett par byxor och ett skjort linne till sommaren o en bok. Allt under 80 kr. Perfekt! Medans jag var där så passade Dennis mamma barnen, sen väntade vi där tills dennis kom tillbaka från fysen o då åt vi lunch.
Nu tittar Moa på film och jag o Dennis slappar.
När Albin vaknar så ska vi ut på promenad o handla lördags godis, veckohandla o plantera..hoppas nu det blir gjort ;)
Hoppas ni alla har en bra lördag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0