Lite ditt o lite datt

Ja nu är jag här igen. Igår var jag ju ledig och då pasade jag på att ta mig en träff med mamma. Det blev en god glass som fika...riktigt god var den :) Jag fixade även Moas garderob och gick igenom ett par kassar med kläder som vi fått från syrran som varit Jennifers, Moas kusin. Kul, nu finns det lite "nytt" i Moas garderob. Ärvegods är perfekt!! 
När jag kom hem så hämtade jag barnen på dagis och sen var det utelek för hela slanten. Jätte fint väder ju :) tycker vi om!!
Idag har jobb stått på schemat och jag har varit ute o cyklat i det fina väder :) När jag hämtade barnen så gick vi en runda...



Härligt härligt o nu är det helg. För oss blev det vars en pizza på pizzerian...nu är vi hemma o barnen har fått titta på film o ätit popcorn...



NU är Albin lagd o snart ska även Moa i säng. Jag o dennis ska mysa framför tvn med en påse löst...MUMS!!!!!
Trevlig fredag kväll alla....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0