Kiss o bajs...

Ja, vad ska man säga. Dagens barnprogram...ett heter Kiss o bajs som dem visade nyligen. Moa tittade på tv och jag gick runt o plockade undan o lyssnade lite halvt på tv. Jag blev äcklad...blä. det är en som ska vara utklädd till bajs o en som är utklädd till kiss. Idag var även en näsa med och snor :/ Låter det fräscht? Hmmm...inte så värst. Dem pratade om nysningar o snor o snorkråkor. Urk...Riktigt äckkligt faktiskt. Jaja..nu är det slut...tack o lov. Om vi ska prata program så är en favorit för Moa att titta på 112-på liv o död. Hahhaa, hon är helt facinerad av dess utrycknings fordon o hur dem jobbar. Framför allt brandmännen men det är kanske inte så konstigt med tanke på Dennis yrke :) jaja, jobbdagen idag gick smärtfritt...ingen reklam ju och då flyter det på ordentligt..tycker vi om :) Så  jag kompade till o med ut 45 min tidigare idag...tack för det!
Vilket betyder att jag kom hem till mina älskade barn tidigare och så blev det ju så klart lek o middag. Ikväll är det så klart fotboll på tv och då kan ni ju säkert gissa vad Dennis gör...hahha. O vad gör jag då...jo, pluggar :) Yippeee! Vet ni nåt bra?! Imon är jag LEDIG!!!!! Yay!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0