I chock :)

Måste ju bara få dela med mig av denna positiva/negativa, beroende på hur man ser det, komplimang/förolämpning som jag fick i lördags. Jag o Dennis var ute på vår promenad med Nisse och bestämde oss för att gå in i spelbutiken och spela vars en rad på Lotto. Som vi ska förnya med 5 veckors mellanrum. Fört tog vi Komsum eftersom vi ändå skulle handla en sak och när jag kom fram till kassan frågade hon efter legitimation. Visst, upp med den och det var ju grönt att få spela. Men n¨ågot var fel så det gick inte. Jag gick ut igen och vi bestämde oss för att gå in spelbutiken på torget. Sagt o gjort och när jag kom fram till kassan så frågade tjejen om min legitimation. Visst, hon fick den och utroper när hon kollat min ålder... "Va? Shit vad du ser ung ut!!" Jag bara skrattade..."hahaah, ja tack eller vad jag ska säga" Lite generad blev jag ju allt också. HOn fortsatte och kunde inte i den vildaste fantasi tro att jag var 27 år. Hon bad om ursäkt och sa att hon till o med skämdes lite för att hon bett om legitimation. Men de är ju ingen fara med det. Hon sa återigen..." Du ser JÄTTE ung ut, jag gissade på 20 år ungefär" Hahhaa...ja så kan de bli. Hur ska jag ta det?! Kanske inte så kul att se ut som en ungdom när man är i min ålder. Jag är nöjd med min ålder men om jag hade vairt 60 år o sett ut som 30 hade det ju varit jätte skoj och definitivt varit en komplimang ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0