Godmorgon..

Jodå, att inte ställa klockan för att gå till jobb är ju skönt men va f*n ska då barnen upp så förbaskat tidigt för?! Suck. 06.05 började Albin låta och Moa o Albin ligger vägg i vägg så gissa vem som då vaknar av Albin sådär spontana skrik då o då ?! Jo, Moa...who else?! Jaja, bara att gilla läget och gå upp och ta vara på min lediga dag :) Underbart. Jag ska fixa en del saker till helgen tänkte jag o så ska jag hinna plugga också. Till helgen ska barnen terorisera mamma ;) och jag o Dennis ska ha egentid/vuxentid. Moa o Albin lämnas redan på fm så vi har nästan hela lördagen och sen kvällen och så SOVMORGON på söndag. Woho!!! Underbart, men som alltid så kommer det blir så tomt utan dem. Men jag vet att dem kommer njuta och ha det jätte skoj med sin mormor.
Nu ska jag mysa vidare med min småttingar i soffan....trevlig dag alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0