Fullt ös...heeeela dagen :)

Ja, nu har jag en liten stund på rumpan i soffan...puh! Dagen har gått i ett...som vanligt. Det har varit frukost..så klart :) sen blev det en tur in på Ica maxi för en veckohandling och handling för ikväll. Vi får besök av Karin o Andreas. Vi ska käka tacos ihop och sen gott efter det så klart :) Moa ska vara uppe lite längre och hålla oss sällskap. Sen blev det en löprunda för mig och därefter åt vi lunch och sen kollade Moa film o Albin sov och jag pluggade...liten bit i taget, step by step.
När Albin vaknade så fick jag vara färdig pluggad, då städade jag uppe o nere, tvättade 2 maskiner tvätt och sen gick jag o Moa o handlade blomjord. När vi sen kom hem så planterade vi om blommor. Vi klippte ner pelargonerna som vi har i köket och delade dem så vi även fick sådana blommor i sovrummet :) Blev väldigt bra och nu hoppas jag bara att dem tar sig och blommar fin fint :) Därefter duschade jag och nu sitter jag här. En liten paus för hjärnan och kroppen för att snart ta tag i matlagningen o förbereda för våra middagsgäster :) Blir nog en trevlig kväll. Känns som att det varit en effektiv dag och jag har fått gjort mycket...Älskar sådana dagar.



Moa på Andreas o Karin häst hemma hos dem på deras gård.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0