Flitig faktiskt :)

Jajamen, känner mig faktiskt ganska så flitig. Har pluggat i 2 ½ timme nu, dock haft avbrott för ett antal kisspauser (dricker mycket vatten) och ett o annat pling i telefonen :)



HIhihi...Nu är Dennis på väg hem från sin träning så det blir lunch. Behövs för min mage känns som att den är vänd inåt så hungrig jag är :) (går det?) Träningsvärken blir inte bättre, ser nog otroligt kul ut när jag är ute o går...hmmm..ingen kommentar. Efter lunch tänkte jag faktiskt inte fortsätta plugga utan ta mig ut på en välbehövlig lång runda med Nisse. Så får Dennis lite sällskap...I eftermiddag blir det frisören för Moa. Hur ska det gå? Återkommer med bild (om hon ställer upp)...nu...MAAAAAT!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0