Extra vägning

Jodå, måndagen kommen och snart gången. Jag har jobbat som vanligt, kört bil i Klågerup idag. Dock är rundan pålagd så jag har ca 70 villor och 13 trappuppgångar inne i byn också. Det är precis på håret att man hinner rundan på sin tid. Tråkigt att det ska behöva kännas som att minsta lilla miss, pratstund för att man inte ska hinna sluta i tid. Så ska det ju inte vara. Nä, tur jag studerar så jag kommer att komma vidare :)
Idag när jag var på jobb så var det då dags för Albins extra vägning..hans vikt kurva pekar nedåt så bvc ville ta en extra koll. Så idag vägde han "bara" 9,970 kg..inte ens över 10 kg. Lill plutt! Fortfarande nedåtgående kurva. Vi får se vad 1 ½ års kontrollen visar. Han äter ju som en häst men rör sig också konstant!
Imon blir det jobb igen, samma runda men sen är jag ledig onsdag o torsdag...så j*vla skönt :) Nu ska jag plugga...igen :( Så tråkigt men snart tenta och klarar jag då den så är denna kursen över...halva i alla fall. Trevlig kväll alla.



mina älsklingar kollar på Robin Hood :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0