En rosa handväska...eller inte :/

Ja, tro det eller ej men det som Albin springer runt med mest här hemma är.....En rosa handväska. Vad säger ni om det?! Hahhaa, Dennis blir lite smått nervös och tycker vi ska lägga undan den. Sånt där får han inte springa runt med ;) Medans jag tycker han är söt...såklart och ska få leka med de han tycker är roligt. Han går runt med den i handen hela tiden och packar i och ur med jämna mellan rum.





Just nu sover barnen gott och väskan ligger vilad inför morgondagen :)
Jag själv försöker hitta lite motivation till att plugga, känns otroligt segt och svårt just nu. Tenta på fredag, hur i allsín dar ska det gå?! Usch, men som sagt. Jag ska göra mitt bästa mer kan jag inte göra. Helst av allt vill jag sätta mig i soffan och mysa under filten och kolla på ett avsnitt True blood, säsong 3 och därefter ta en tidig sänggång för att vakna pigg o utvilad till jobb imon. Om jag gissar rätt så kommer inget av detta inträffa :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0