En post dag :)

Ja, nu är det äntligen frreeeeedaag!!! Woho!!! Så himla skönt. Jag har, som ni vet, bett om att få jobba 75 % vilket jag gör men när jag väl jobbar så jobbar jag heltid, alltså 8 timmar och så är jag istället ledig vissa dagar. Förra veckan jobbade jag alla dagar, 8 timmar och denna veckan har jag jobbat alla dagar utom 1. Jag kan inte kalla det att jobba 75 %. Åhhh...blir så less på det. Får bara hoppas att detta nu med facket gör att chefen måste ändra mitt schema till 6 timmar om dagen o alla dagar i veckan istället. Blir mer tid för mig med barnen vilket är min anledning till nedgången till 75 %...SUCK!!
Anyway...kolla in min postbil idag innan jag skulle köra ut på tur...Ser det rörigt ut?



Lugn, så här ser det alltid ut. Men ingen fara...det är ordnat kaos. Jag vet precis var allt är och har stenkoll :) Inne i bilen, där jag sitter så är det lite bättre ordning...det behövs för det är inte allt för mycket plats att ha allt på. Måste också tillägga att det har varit så härligt väder idag....synd jag inte cyklade. Riktig vår var det och bilen stod på 15 grader när jag körde runt där i solskenet :)



Nu ska jag ta mig en dusch, barnen sover gott och för mig o dennis blir det en glass kväll idag. Jag ska faktiskt, tråkigt nog, plugga ikväll....Det är ett såååå STORT behov. Hur f*n ska detta gå :(
Jaja, den tiden den sorgen. NU är det helg och det är så underbart!!!! Trevlig fredag alla!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0