En ledig dag....tjoho!!

Ja, idag är det äntligen min lediga dag, imon också...riktigt skönt. Wieeee! Det är lite strul på jobb nu och mitt schema är inne i en tvist. Inte helt ok stämning på jobb för tillfället men idag är jag inte där så ska försöka släppa det. Istället är det mycket annat som ska hinnas. Barnen är på dagis mellan 9-14 och då ska jag hinna träna, städa och ta en promenad med Nisse och vara på banken 13.30...puh! Alltid likadant, när man väl har en ledig dag så är det andra saker som ska göras men ALLA sakerna är självvalda och jag VILL göra dem så det är inga måsten eller dylikt. Det kommer nog att bli en bra, skön o härlig dag. Ska njuta samtidigt...hoppas ni får en bra dag alla där ute :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0