dåligt dåligt...

Ja, fy skäms på mig vad jag blivit dålig på att fotografera mina barn :( Har ju inga nya bilder att visa er trots att dem hela tiden hitta på tokigheter o hyss. Som när Albin sitter på soffbordet o leker eller har Moas jätte tjejiga diadem på sig eller när Moa o Albin är så söta ihop. Som när jag o Moa kom innanför dörren innan idag, då kommer Albin med världens leende på läpparna och "springer" så fort han kan mot Moa o ger henne en kram och sen ville han bara krama henne hela tiden :) *kärlek* Nä, skärpning på mig...ska ta foto oftare.
Hänt nåt nytt då...nja, det verkar gå framåt på jobb fronten med mitt schema...Vår fackliga ordförande, Mats, har ringt till Stockhom o skyndat på vårt ärende som är inlagt i tvist och dem har kollat det och det kan nog vända helt för mig. Hoppas hoppas...får veta mer på måndag för då kommer dem höra av sig till Mats.
Jag har alltid varit med i facket och detta ger ju verkligen utdelning för sådan hjälp jag har haft av dem när det kommer till detta med mina 75 % o hur dem lagt mitt schema...Tack tack tack!!!!
Annars har inget nytt hänt...vi har inget plaberat för helgen och det är faktiskt ganska så skönt. Jag hoppasp å lite shopping av bland annat lite påsk saker, pynt och blommor till trädgården etc. Lite smått o dylikt som behövs till hemmet. Får se vad som händer o sker i helgen. Vi har även lite födelsedags presenter, doppresenter och påskägg att inhandla...
Ikväll är Dennis iväg hos en kompis o jag har inhandlat godis till mig själv. Får se om det blir plugg eller bara egen mys i soffan..Trevlig fredag alla!!!!



Bjuder på en bild från serpt i fjol.,...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0