Dagens idag



Idag består dagens frukost av filmjölk med banan i....galet gott men också galet längesedan jag åt det. Mums! PÅ schemat idag står det delad tur...yipeee! (not) o på min "håla" så blir det ett benpass på gymmet för att sen ta mig hem och dyka ner i skolböckerna innan det är dags för jobb igen kl 14:15.
Sen jobbar jag bara imorgon också och är därefter ledig tors o fre. Ja, ledig o ledig. Jag har tenta på fredag så det blir skolan för hela slanten där dem sista dagarna...slutspurten. Tror dock inte att det går vägen för det :(
Men nu är det tisdag och jag tänker anvjuta min goda frukost för att sen cykla till jobb.
Ha en bra tisdag alla!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0