Beställt :)



När Smartphoto hade kampanj på canvas tavlor så passa vi på att beställa en. Just  nu har dem 15 % rabatt på canvas men när vi beställde denna så var det 50 %. Rätt mycket men med rabatten och inkl frakt så betalade vi 360 kr för denna tavla ovan som är 40x60cm. Hämtade ut den idag.. Fin va?
Kul att ha som minne från vår bröllopsdag den 3 dec 2011.
Måste säga att vi är väldigt nöjda med beställningen och tavlan är fin och bilderna har blivit bra...riktigt fin! Enda problemet är....Var ska vi ha den?!
Nu ska jag snart lägga Moa och sen blir det pluggande hela kvällen, ja hade tänkt gå ut och springa lite lätt en nätt runda men jag är så förbaskat trött. Hur ska detta pluggande gå?! Jaja, med en balja kaffe så ska jag nog göra mitt bästa för att trycka in det sista i hjärnan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0