Bebismys :)

Åhhh, de var så kul att träffa Katja o Iris :) Såååå söt. Men inte konstigt med en sån tjusig mamma ;) Fick så klart hålla, snusa o mysa med bebis. Underbart! Så fort man glömmer...Moa är 3 år och Albin 1 år och har börjat gå..hujeda mig. Stoppa tiden en liten stund bara!!! Mysig håla hade jag i alla fall idag och god lunch bjöds det på också...Tack Katja o Iris :)



Annars då...jo, jobbat på o slutade kl. 19. Inget kul längre med dessa delade turer...träffar knappt mina barn känns det som :( *Snyft* Längtar till helgen...då ska jag mysa med dem....wieee. Imon blir det en bilrunda i Klågerup. Mindre wieeee :(
Usch, måste plugga också...imon är det 2 veckor kvar till nästa tenta och tredje inlämningsuppgiften ska vara inlämnad på söndag kväll. Puh!! Är det någon som har extra tid att ge mig?! Jag tackar o tar emot i så fall...
Nä, de var kanske lite negativ avslutning på detta inlägg...sorry. Ibland blir det så bara. Imon är det fredag o då är jag kanske lite piggare och positivare...det är ju trots allt fredag då. Det kan ju räcka med det :)

Kommentarer
Postat av: Katja

Tack själv!!! Ger alltid en massa energi att träffa dig (även om vi inte alltid pratar om rosa prinsessmoln;-) Iris invigde den fina tofsmössan idag..Tack för lån och present! Kram kram

2012-03-02 @ 14:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0