Äntligen över...

Ja, så var den fjärde tentan över och gjord...SKÖNT!!! Känns sådär, jag skrev mycket men frågan är om det är rätt...åhh, det är så svårt att veta hur det gått. Får bara vänta o se. Hoppas, hoppas o hoppas :)
Nu är den i alla fall äntligen över och jag kan slappna av ett tag. Nu ska jag göra det jag VILL göra...som att städa, göra fint, köpa lite påskpynt, plantera och göra fint i trädgården osv...Lite då o då öppnas nog dem nya böckerna. Då ska vi göra bokslut :)
Idag ska vi dock ta oss till ica för en veckohandling och sen ska vi till pappa i em. Ska bli kul att se vad som hänt i hans hus sedan sist vi var där. Så dit kör vi när Albin har vaknat efter sin middagsvila.
Men nu börjar vi med frukost och sen påklädning...ha en bra dag alla!!!



Albin ska locka fram våren/sommaren med linne o solbrillor ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0