Aj aj aj...

Usch o AJ...shit vilken träningsvärk jag har i min kropp sedan jag var på gymet i tisdags. Jag tränade ben o mage och fy tusan vad det känns. Är helt slut i kroppen. O mina älskade barn tyckte att 06.12 var en lagom tid att gå upp. SUck! Då jag sov som bäst kändes det som. Men vad gör det...jag är LEDIG idag och imon...wieee! Galet skönt. Dock ska i stort sett hela dagen bestå av PLUGG, PLUGG o åter PLUGG. IMon är ju tentan och så här oförberedd som jag är inför denna har jag inte varit i närheten av på dem andra så håll alla tummar o råt ni har för att det går vägen ändå :) NU är det dock först dags för blöjbyte och frukost tajm. Sen blir det påklädning och dagis...Ha en bra dag alla!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0