YES!!!! JA!!! GLAD!!!!

Fy fan vad glad jag är nu, jag KLARADE tentan...woho!!!! Attsingens vad jag är glad....wieeeee!!!! Så jädrans skönt...nu anar inte. Så kul att öppna mailkorgen idag och se "48,5 p av 66 möjliga, vilket är ca 73 %"....jag är GODKÄND!!!!!!!!! Yay, det var den tentan som har varit helt klart svårast och som jag absolut inte ville ha efter mig. Vad skönt!!!
Så, nu har jag avreagerat mig lite...hahha!
Idag då, barnen är lämnade och jag sitter vid datorn. Ska ta ett ryck när dennis kommer hem och tvätta samt rensa ut i vårt sovrum och möblera om tror jag...Får se om jag får med honom på det ;) Annars har vi inget mer bestämt, barnen ska hämtas vid halv 2 för Moa ska till tandläkaren kl. 14...jag kan ju återkomma med hur det gick med den biten. Ni som känner Moa kan ju bara gissa hur det besöket kommer gå...hahha. Men men, det tar vi då :) Nu ska jag njuta av mitt resultat och unna mig något. Det förtjänar jag...undrar vad det ska bli?! hmmm....tåls att fundera på :) Nedan kommer bilder på mina underbara barn...en liten Moa som sov så gott igår kväll när jag gick o la mig...skön stajl ;) och en liten Albin som vräker i sig russin vid frukosten i morse...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0