Woho...det fungerar igen :)

Ja, efter många om o men så fungerar vårt dator någorlunda bra igen....fast, det går inte att logga in på facebook eller hotmail för då genast kommer det att sidan ej kan visas...störigt!! Bara på dem 2 sidorna...suck!! Vad ska man då göra?!
Men men, idag har varit min lediga dag och den har varit ganska så aktiv. Imorse blev det lämning på dagis och sen hem och städa o rensa, en löptur med Maria, en super snabb dusch och därefter ett besök hos frisören. Jag blev nöjd och det är kort :) Orkar dock inte ta ett foto nu...ni får hålla ut så kommer det komma ett så småningom...hihihi.
När jag sen kom hem så blev de lek med barnen och middag. Nu är barnen i säng och nu när datorn äntligen fungerar så ska jag ta tag i skolan. Har ju väntat på studiehandledningen som jag hoppas har kommit upp på nätet nu. Sen blir det till att öppna boken för det har jag inte gjort sedan jag fick dem...hmmm, o nu har det gått 1 ½ vecka. Skäms på mig :(
Här kommer förstås en bild på tröjan som jag köpte till Moa från Me&i....himla söt och hamstern heter smulan :)



söt va?!
Imorgon är det jobb igen och sedan resten av veckan också. Imorgon är det också dags för gympan för Moa. Kl. 17 smäller det igen. Det är bra att hon har en aktivitet tycker jag även om det inte är så seriöst så tycker hon det är kul och kanske lär sig att det är bra att hålla sig aktiv. kul!!!
Nä, nu ska jag kolla min "skolsida" och berika mig med lite mer kunskap...måste snart vara fullproppat i mitt huvud ;) hahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0