Ute faller snön...

Ja, helt galet, snön vräker ner och jag som ska köra till eslöv imon :(...tenta imon. Min tredje på utbildningen...tänk vad tiden går :) Bra o dåligt. Vill ju bli klar med min ubildning och få jobb så klart men inte vill jag ju att tiden med mina små älsklingar ska försvinna. Åhhh vad ja älskar dem små liven :)
Känner mig lite så där konstig idag, inte riktigt glad, men inte ledsen i heller men ändå så att jag kan gråta för ingenting känns de som. Konstigt!
Idag har det i alla fall blivit en löprunda i skogen med Maria...för mig blev det 1 mil på 1 timme (Maria svängde av och tog 7 km), jag är nöjd men usch aj oj, vilka backar där är. Suger i benen ordentligt och det känns nu :(
Jag sitter här i köket och pluggar, liten paus nu bara, snart på det igen. Jag får verkligen hoppas att det går vägen imon.
Imon är det också min pappas födelsedag och 1 års dagen för min mormor o morfars begravning... Mycket imon! Nä, nu ska jag försöka ta in lite mer informartion och sen blir det förhoppningsvis sängen tidigt...men som sagt tidigare, blir ju aldrig som man tänkt sig ;) Litet urplock av fotograf Moas bilder....enjoy!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0