Tacksamhet

Att känna tacksamhet måste vara en av dem härligaste känslorna. Jag känner mig just nu väldigt tacksam för mitt liv. Så klart är jag alltid tacksam för allt ja har men vissa stunder då jag verkligen stannar upp o tänker på mitt liv o hur allt ser ut så förstår jag att jag har så oerhört mycket mer att vara tacksam för. Inte bara tacksamhet för alla, för oss, basala saker som att jag har tak över huvudet, vatten i kranen o mat i kyl o frys utan för större saker.
Större saker, högre makter, ödet...ja kalla de vad ni vill men ja är tacksam för att mina föräldrar är som dem är för det har gjort mig till den jag är. Tacksam för alla val ja gjort i livet för dem har tagit mig dit där jag är idag. Tacksam för att Dennis älskar mig, för det har gett mig dem underbaraste barnen i världen. Tacksam för mina älskade barn för enligt mig så gör dem mig till en bätte människa. Som ni förstår så har jag så oerhört mycket att vara tacksam för o jag verkligen älskar att vara jag o jag älskar mitt liv. Hade definitivt inte kunnat få det bätte...tack, tack o tack!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0