Stor o liten :)



Hahhaa...jag tycker det ser så roligt ut när Albin står bredvid Dennis. Det är verkligen STOR o liten. Sån skillnad :) Men o andra sidan så skiljer det ju faktiskt också ca 110 cm...alltså över en 1 meter. Hihihihi...
Nu har jag precis nattat Albin så idag är det Dennis tur att natta Moa. Det är så skönt att vi delar helt på det nu...Varannan kväll och vartannat barn och det fungerar toppen.
Jag sitter o pluggar och ska göra ett tag till innan jag håller kväll...får se vad det är på den där dumburken ikväll. Oftast skit om ni frågar mig. Men men...vi kan ju alltid ta en av våra många filmer som vi har på lager...
Nä...tillbaka till att beräkna försäljnigspriset för olika varor i tillverkningsföretag. Låter det kul så här på en lördag kväll eller? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0