Slapp, slö och helt slut :)

Alltså det här med att vara uppe till ca halv 3 på natten är inget som hör till vardagen och det kan jag meddela er att det KÄNNS!! Puh, vad jag känner mig sliten idag. Helt slö och slut och alldeles avslappnad....
Det har varit en väldigt lugn dag som har spenderats i soffan och sängen en stund för min del...VÄLBEHÖVLIGT!! Vi har även haft den årliga kinamats träffen och maten satt precis där den skulle och jag fyllde ut varenda liten skrynkla (som morfar skulle säga) Vi åt buffé och sen blev det fika hemma hos mamma innan vi begav oss hemmåt igen. Mycket trevligt!!
Nu sitter jag i soffan och ska banne mig inte göra många knop....jag har världens, och nu överdriver jag inte, VÄRLDENS...underbaraste filt runt mig och ska bara slöglo på tv.



ser ni inte hur underbar den är....om inte så får ni bara ta mig för mina ord. I love it!!!!!
Årets första dag har varit precis som jag misstänkte att den skulle bli. Slö o slapp. En söndag och ett grått lock ligger på himmeln där ute och det har spöregnat så det har varit en riktig söndag....med söndags väder :(
dagens goda gärning (eller vad man ska kalla det) var att vi GICK till ica hela familjen i regnet och gjorde en veckohandling. Flitigt va?! + att vi sparade bilen och värnade om miljön. Vad blir dagens goda imon då???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0