Seriöst alltså...

Vilket j*vla skit väder...åhhh... O nu när dennis har jouren så måste ju jag o barnen ut med Nisse. En sak att gå ut själv men att dra med barnen ut i detta väder är inget skoj. Blir inte så långa rundor men så får det bli ibland. Igår kom Laredoutes vår/sommar katalog hem i brevlådan och jag började kolla igenom den och jisses vilken sommarlängtan jag fick..

Åhhh...vad jag vill ha lite sol, vår, värme och så småningom sommar. Men men...den tiden kommer.
Vädert hjälper inte direkt till på humöret, känner mig ganska så irriterad idag och på mindre bra humör. Dock ska jag försöka, vilket är inkludrat i mitt nyårslöfte, att inte låta småsaker störa mig och jag ska försöka le för mig själv så kanske jag kan lura hjärnan :) Ta dagen som den kommer och göra det bästa av den.
ska inte låta mitt humör gå ut över någon annan. Jag har ju så himla mycket att vara glad o lycklig över och ska tänka på det istället så blir nog detta en bra dag det med :)
Just nu inväntar jag o barnen min syster med hennes minsta barn...Jennifer. Så kan Jennifer och Moa leka och jag o syrran snacka...kul!! Hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0