Paus....

Ja,eftersom jag jobbar delad tur denna veckan, eller i alla fall mån-ons så är jag nu hemma mellan 11 och 14...rätt skönt men ganska så kasst egentligen. I alla fall. Jag har ätit lunch med familjen och nu sitter jag o pluggar. Suck!!! Hade varit skönt med en power nap på soffan också...får se om det hinns med. Jag känner mig inte helt i form i dag i heller...huvudet är tungt och jag har ingen skön känsla i kroppen :( Har frysit hela morgonen på jobb och bara gått och gäspat...Hoppas eftermiddagen blir bättre.
Imorgon är det nya rutiner för Albin...då börjar han på dagis och det är Dennis som tar hand om inskolningen. Tror det kommer gå super. Albin verkar också bätte i sin mage. Vi har börjat att utesluta mjölk o gluten i hans mat och det verkar redan mycket bättre. Han vaknade utan nummer 2 i blöjan i dag också och har inte bajsat på hela förmiddagen :) Han är mindre gnällig också så kanske de är någon allergi. Tills provsvaren kommer så utesluter vi mjölk och gluten...får inte glömma säga till på dagis bara...
Nu ska jag fortsätta plugga..hörs ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0