Paus igen...

Ja, nu är jag hemma igen för ännu en paus...dags för jobb igen 14:15 till 18:30...Det är rätt skönt med dessa pauserna fast det som är mest störigt och är jätte tråkigt är att jag träffar bara Moa lite på morgonen och lite på kvällen :( *snyft* Albin träffar jag ju nu när jag kommer hem fast han sover större delen av tiden förstås...Idag när jag slutade kl. 11 så tog jag på löparkläderna och sprang från jobb och en runda och sen hem...kändes otroligt skönt faktiskt. När jag sen kom hem så åt jag tonfisksallad och tog mig ett bad...hur skönt var inte det då? 
 


Nu sitter jag i soffan och redo för eftermiddagen. Ska läsa lite i min skolbok nu innan..sista kapitlet sen är det uppgifterna och repetera heeeeela nästa vecka.
Idag kom även mina papper från skatteverket så nu är mitt nya efternamn registrerat. Nu väntar jag bara på pappaer från Trafikverket så jag kan skaffa nytt körkort och lämna personbevis till jobb o skola så dem ändrar mitt efternamn :) Woho!!!!
Nu ska jag förbereda mig för jobb....hörs ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0