Musik lekplatsen :)

Japps, nu har vi precis kommit hem från mamma som bor i malmö. Där fikade vi på frukost och en mumsig sådan. Jag åt tills jag skämdes ;) hehehe.. det finns plats i denna mage..tycker vi om! Tur man rör sig som man gör annars hade jag blivit fet...hihihihi.
Efter frukosten så tog vi på oss alla kläderna och gick ut och trotsade kylan...fy tusan vad kallt det är alltså...brrrrr. Vi hade med oss resterande bullar som inte fick plats i min mage o tänkte vara snälla o ge dem till ankorna. Dem hade gjort det jag skulle vilja göra, nämligen gå o gömma sig för att få värme. Där var inte en anka så långt ögat kunde nå men fiskmåsarna blev nog glada för dem fick resterna :)
Därefter gick vi till musiklekplatsen som ligger en bit ifrån mamma bara. Dem har satt upp lite olika saker i form av vanligt naturmaterial och gjort det till instrument så det låter när man slår/bankar/hoppar etc på dem. Kul!!!
Helt vanliga hederliga gungor och en rutschkana finns där också. Så vi var nog ute i en timme eller så o när klockan tutade mot 11 så spatserade vi mot bilen och styrde kosan hem. Trevlig morgon!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0