Mitt lördagsnöje :/

Ja, så här en lördag kväll kan man ju välja att fördriva sin tid på lite olika vis. Själv så valde jag..hmmm, att tokstäda badrummet. Jag drog ut allt som fanns att dra ut där inne och spolade med duschen överallt. Tvättade kaklet (väggarna) och golven och städa som bara den. Har tvättat 2 maskiner tvätt och torktumlaren snurrar ännu....MEN det luktar fräscht och jag VET att det är fräscht. Det är härligt det. Sen har jag nu suttit här och försökt plugga men de vill inte riktigt som jag vill :( Jag är trött och inget fastnar direkt. Är inte riktigt motiverad nu i heller egentligen, jag satte mig med det bara för att jag måste. Då blir det oftast inte så bra.
Imon ska jag dock göra ett nytt försök att trcyka in sista kapitlet och förstå det tack!! Sen blir det till att tok repetera nästa vecka för att kunna klara den där förbaskade tentan nästa fredag...puh, säger jag bara!!!
Annars idag dåå..nja, vi har varit en vända i malmö för att handla present till Moa, veckohandlat på ica maxi fick vi också gjort. Varit ute i det fina vädert har också hunnits med samt lek på rummen så klart. Hemmagjorda hamburgare stod på matschemat ikväll och den satte precis där den skulle :) Gott var det...mums!!!
Barnen somnade fint och kvällen blev vår....eller kanske ska säga min o badrummets ;) Hahhaha....
Moa har fått dille på att fotografera. Hon såg sin kusin Kasper springa runt med kamera på julafton och nu är det hennes nya intresse. Här kommer ett plock från hennes bilder i hennes värld...







Hahhaha...min morgonsko....







Nu skriker sängen på mig...sov gott alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0