Min lediga dag :)

Ja, den blev kanske inte riktigt som tänkt men nästan. Jag fick rensat min garderob men det blev ingen rensning i övriga sovrummet för tiden rann iväg för oss. Det ska göra imon efter löprundan som jag ska ta. Blev dock en påse kläder till min systerdotter :)
Även tandläkarbesöket blev av...så klart. O Moa var super duktig. Hon satt i mitt knä o var blyg förstås men gapade så tandläkaren kunde räkna tänderna..20 stycken på plats :) Hon fick klistermärke och en liten dinosaurie.. Hon var stolt o nöjd. Efter det köpte vi fika med oss hem som vi avnjöt som belöning. (bra belöning efter tandläkaren..hahha)
Under eftermiddagen blev det en trevlig tur med Linda, Lucas o Alina. Vi stannade till på en lekplats...så klart :) Det var uppskattat, dock hade Moa en av sina sämre dagar idag och var inte särkilt samarbetsvillig :( Suck!!! Så hon skrek som en stucken gris här på området så folk måste nog undra men men, sen höll hon på ca 30 min efter vi kommit hem också. När hon väl lugnat sig och maten var i kroppen så fick hon sig en dusch och sen åkte hon i säng. Kl. 18:20 sov hon gott :) Hon var så trött. Uppe kl. 6 igår och lång dag på dagis och uppe kl. 6 idag också...så inte konstigt hon var så trött. Nu är det äntligen lugn o ro och jag ska lägga in ytterliggare auktioner på tradera...Trevlig kväll alla!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0