Malmö stad!!

Ja, nu är det redan lunch tid denna söndag och förmiddagen har löpt på som alltid. Det har blivit en promenad med Nisse för min del och sedan har frukosten blivit intagen. Hungrig var jag och magen kurrade ljudligt på morgon rundan....
Idag är tanken att vi ska ta oss in till Malmö stad för att gå till tekniska museet. Jag kan inte ens komma på en enda gång jag har varit där... Ska bli kul. Hoppas Moa också tycker det är kul. Albin har nog inte ut så mycket av det men Moa hoppas jag att hon ska uppskatta det.
Senare idag är tanken att jag ska ta mig ut på en löprunda för att ladda batterierna inför morgondagen. Moas födelsedag och min jobbdag. Jag hoppas jag får sluta tidigare så jag kan komma hem och umgås med min älskade lilla Moa på hennes dag. Nä, nu ska jag göra mig färdig för att senstyra bilen mot malmö...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0