Jäsaren



Ja, hur mysigt ser inte detta ut då? Det är standard platsen för Moa numer när det kollas på tecknat o film. En riktig jäsare :)

Jo, läkarbesöket för Albin blev av men dessvärre gick en timme åt för egentligen ingenting. Det beslutades att det skulle tas blodprov för födoämnesallergi så som ex nötter, ägg etc samt ett gluten allergi test. Han var mindre sammarbetsvillig men med lite våld (skämt åsido) mamma fasta handtag så satt han ok men tror ni någon ven ville visa sig? Icke...så det kunde inte bli något blordprov. Ska återkomma på torsdag för då var den "rutineraded" sköterskan där och då kunde hon också försöka. Annars får det bli ett besök på barnkliniken i malmö, där kan dem :)
Annars idag så har vi röjt....sååååå skönt. Min man har varit så himla druktig och gjort väldigt fint o rent bakom spisen, i ugnen och runt om allt där i närheten och fläkten samt kastull skåpet. Det blev fint. Jag rensade albins garderob så där blev lite bättre ordning. Sen har jag också tagit ner alla julsaker (gissa om det är skönt) och strykit gardiner och hängt upp och satt fram det vanliga pyntet...Nu är ordningen återställd :)

Jag satte mig även för att försöka mig till ett seriöst plugg men vad tror ni hände?! Jo, min underbara dotter kom för att bygga med pärlor och det fanns inget stopp på den munnen så detvar lönlöst. Nu ska jag dock göra ett nytt försök. Barnen sover, Dennis är på övning så vad kan nu bli fel liksom...
Trevlig kväll alla!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0